KONCERT
LARS EEG & MORTEN HAUGSHØJ DUO
Om koncerten
Lars Eeg & Morten Haugshøj Duo
Fredag d. 03.07 kl. 18 kan publikum opleve saxofonisten Lars Eeg og guitaristen Morten Haugshøj i et tæt musikalsk møde på Restaurant Shima i Ceresbyen.
Eeg og Haugshøj indledte deres samarbejde i 2024 og har siden givet en række koncerter rundt om i landet, bl.a. i Skanderborg. Nu kan duoen opleves i Aarhus under festivalen.
Kilde: Aarhus Jazz Festival