KONCERT
20 ÅR I TANKEN
Om koncerten
I august er det 20 år siden, at Gimle flyttede ind på Helligkorsvej 2 i det gamle vandværk. 20 år, kunne man jo godt tænke, kan det virkelig passe? Men altså den er god nok. Vi rullede den røde løber ud til Tanken første gang i midten af august 2006 efter at være vokset ud af Ringstedgade.
Til 20 år i Tanken skal vi fejre alt det, vi har nået de seneste 20 år. Og nok endnu vigtigere – vi skal se fremad og drømme om, hvad Gimle skal og kan de kommende 20 år.
Derfor inviterer vi til reception og uformel hangout på Gimle.
Kilde: Gimle